2013. június 30., vasárnap

14.rész

14.rész
Csak egy reggel...

Jenny

A tegnap nap borzasztó volt. A gondolatmeneteim a szörnyű estértől Lou zavarta meg. Kb ilyen fejjel jött be az ajtón.


 -A tegnapi nap borzasztó volt...borzasztóan szar.-mondta és ránk nézett.
 -Igen Anna és Nati ez a ti hibátok. Miért vagytok ilyen kicsik?-kérdezte nevetve.
 -Miattunk ne fog vissza magad...vadulj be.-mondta Nati és komolyan bólogatott. Én erre csak elnevettem magam.
 -Biztos?-kérdezte és közelebb jött és rám nézett.Louis sunyin maga előtt odatartotta a kezét mire Jenny félőn körbenézve belecsapott. Hirtelen irányt változtatott, és ledöntötte az ágyra.Az orruk összeért és a szájuk között kb negyed centi lehetett. Anna ebben a pillanatban ébredt fel,ahogy felkelt hátrahőkölt megszólalt.
 -Jézus fasza,miről maradtam le?!-kérdezte ledöbbenve.
 -Nati a csajom...-nevetett.Harry meg belépett.
 -Ő az enyém!-mondta.
 -Harry én bármelyik pillanatban lekaphatom...szerintem az enyém.-nevetett Lou.Veszekedés közben Nati Annára nézett és odasúgta.
 -Anna Louis Tomlinson rajtam fekszik éss RAJTAM veszekednek Harry Stylesal...-mondta. Mire Anna közölte vele hogy rohadtul raktározza el ezt a pillanatot.
 -Louis!Nehogy lekapd még kicsi...-mondta Harry. Nati komoly pillantást vetett Harryre.
 -Harry...komolyan kezdjük megint.-mondta Nati.
 -Nahh...Nati kapok puszit?-kérdezte Louis mosolyogva.
 -Hova szeretnél?-nevetett. Louis perverzen elmosolyodott majd felhúzta a szemöldökét.


 -Nem megyek homlok alá...-nevetett.
 -Pár héten belül fogsz derék alá is...-mondta valamelyikőjük nem értettem rendesen.
 -Nahhh ez erős volt.-nevetett. Nati és Anna nem hallotta szerintem mert nem reagáltak. A teraszon kopogtak.
 -Annaaaa menj nyisd kii.-válaszoltam mivel én nem voltam képes kikelni a takaró alól. Anna felállt és kinyitotta. Niall jött be.
 -Te...meg...áhh nem is kérdezem.-mondtam és eldőltem az ágyon.Anna is visszafeküdt.
 -Mi van itt?Én isss!!-ugrott Niall Annára. Nati és Lou túl messze volt tőle,szerintem.
 -Jó akkor én is jövök.-ugrott rá Harry Loura.Liam sétált be ebben a pillanatban és hadarni kezdett,arról hogy mit művelnek a kicsikkel és hogy ő ezt nem nézi tovább és kiment. Zayn rontott be majd szintén beszállt a kicsi a rakásba csak ő rám feküdt én nevettem és próbáltam lelökni magamról...nem ment. Nati a két fiú alatt fuldoklott vörös fejjel,Anna meg eltűnt. Kicsit megijedtem hogy hol lehetnek de csak egy koppanást hallottam.Mindenki abbahagyta a röhögést majd Niall és Anna kezdett el egyszerre hangosan nevetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése