2013. június 22., szombat

11.rész

11.rész
Elmegyek és...
Nati

Reggel amikor felkeltünk...na jó az nem nevezném reggelnek. Délben amikor kiestünk az ágyból nem nagyon tudtunk mit kezdeni magunkkal ezért jött Annának az a jó ötlte hogy pakoljunk be magunknak. El is kezdtük...nem nagyon szerettem pakolni de Annával ez egyszerűbb volt.
 -Ennyi szerintem elég...-mondta és a bőröndre nézett.
 -Ez egy család földkörüli az idejére elég...AMIT GYALOG TESZNEK MEG!-fogtam a fejem
 -Nati én hazamegyek még ma este és akkor elmondom Marcinak...holnap a reptéren találkozunk...Rendben?-kérdezte.
 -Rendben.Akkor holnap sziaaaaa.-mosolyogtam és már el is ment.

Anna

Hazafutottam. Na jó nem mert taxival mentem. Bementem a házba és körbenéztem. Anyáék nincsenek otthon.
 -MARCIIIIIIIII-kiabáltam.
 -Mit akarsz?-kérdezte fentről.
 -Told le a hátsófeled!-kiabáltam.
 -Gyere fel ha akarsz valamit...-mondtam. 
-Odaadom a dedikált labdáig a szomszéd kisfiúnak!-mondtam. 2,5 másodperc múlva lent volt.
-Igen?-kérdezte.
-Holnap elmegyek Natival...Jennyhez és az 1D-hez...-mondtam.
-Mi?-kérdezte komoly fejjel majd beleröhögött

 -Anna kezeltesd magad...-mondta.
 -Nem hiszel nekem?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
 -Nem igazán...-mondtam. 
 -Jó nem is érdekel a véleményed. Csak tartsd a szád..vagy az összes labdádnak annyi...-mondtam.
 -Höh...-mondta és felállt.
 -Nem hiszed?-kérdeztem és levettem az egyiket a polcról. Felesleges vacak majd elindultam vele kifelé.
 -Daniii.-kiabáltam.
 -Jó elhiszem csak add vissza.-vette ki a kezemből és visszaraktam.
 -Hagyd békén azokat és akkor én meg magamban tartom..-mondta és felment. Jó asszem ez ennyi volt.Felmentem én is a szobámba és beültem a gépem elé majd nyomkodni kezdtm.

2 megjegyzés: