2013. június 28., péntek

13.rész

13.rész
7 perc mennyország.

Nati

Láttam Annán hogy nehéz visszafognia a fanatikus énjét. Nem volt könnyű 5 ilyen félisten előtt.
 -Anna minden rendben?-kérdeztem mikor leültünk.
 -Asszem...-nevetett és a fiúkat nézte.Főleg Niallt...
 -Gyertek lányok most mi kimegyünk.-húzott ki minket Jenny.A fiúk teljesen átöltözni készültek ezért jobbnak látta ha mi nem vagyunk bent,átmentünk a szobájába.
 -Milyen itt velük?-kérdeztem.
 -Nem akarok hazudni...hihetetlen. Nagyon jó fejek.-mondta.
 -És mi lesz?-kérdezte és leült velem szemben.
 -Nem tudom.Te is tudod anyáék milyenek.-mondta.
 -Igen tudom.-bólintott.
 -De velem vagy szóval meg kéne hogy engedjék.-mondta.20 percre rá Niall át jött szólni hogy mivel lemondták a dolgot menjünk át 7 perc mennyországot játszani.Bementünk.
 -Itt vagyunk.-mondta Anna
 -Várjatok egy pillanatot!-mondtam és felálltam előkerestem a laptopom majd bejelentkeztem facebookra,kiírtam facebookra:"Mégis elmehettem a fiúkkal <3 most épp 7 perc mennyországot játszunk :D".A kiírás után káb 2 percel 60-an lájkolták és kommenteltek alá,de kiléptem majd visszaültem.
 -Vagyok!-mondtam.
 -Üveg?-kérdezte Jenny.
 -Itt!-tette be Louis középre.
 -Akkor ki pörget?-kérdeztem.
 -Pörgess Niall!-mondta Louis.
 -Jó!-mondta Niall és pörgetett.
 -De ugy tudjátok hogy 7 perc mennyországhoz kevesen vagyunk?-kérdezte Jenny.
 -Nem baj megoldjuk!-nevetett Louis.Az üveg rajtam és Liamen állt meg,felálltam és bementem a szobába Liam meg utánam,leültem az ágyra.
 -Egyébként mi is ennek a játéknak a lényege?-kérdeztem.
 -1 lányak és 1 fiúnak be kell ülnie egy esetleg szűk helyre ahol általában sötét van!ott 7 percig az csinálnak amit akarnak!-mondta,ezen halványan elmosolyodtam,Liammal beszélgettünk amikor letelt a 7 perc és a fiúk benyitottak majd szépen mindketten kisétáltunk és visszaültünk a helyünkre.
 -Akkor pörgess!-mondta Louis,pörgettem. Jenny és Zayn mentek ki.A fiúk persze a kulcslyukon leskelődni akartak de én elzavartam őket.
 -Na menjetek innen!-mondtam,majd 7 perc után rájuk nyitottunk,akkor egymást mellett ültek és nevettek majd visszasétáltak és leültek.
 -Hajrá Jenny!-mondta Zayn,Jenny pörgetett egyet.
 -Tisztázzunk valamit!Fiú fiúval NEM megy ki!-mondta Niall,erre mindenki nevetni kezdett mivel az üveg rajta és Louison állt meg.
 -Akkor pörgess még 1-et!-mondtam.Niall pörgetett egyet -de bár ne tette volna- mivel az üveg rajtam és Harryn állt meg.Nagyot nyeltem majd felálltam és elindultam befelé,Harry meg mögöttem jött.Beültünk és bezárták az ajtót.Leültem Harry meg mellém.
 -Mondtam már hogy mennyire nem szeretem ezt a játékot?-nevetett Harry.
 -Miért?-kérdeztem.
 -Mert 7 percet itt kell ülnöm veled...és a többiek meg kint hallgatóznak...-nevetett.
 -Dehogy hallgatóznak...-mondtam.
 -A fenéket nem.-sétált az ajtóhoz és belecsapott egyet.
 -Baszd...-hallottam Lou hangját.
 -Nem hallgatóztok igaz Lou?-nevetett majd visszajött.
 -Ugyan dehogy..honnan veszed?-nevetett.
 -Szóval csak ennyi.-mondta mosolyogva.
 -Áhh...-nevettem és ránéztem. Gyorsan el telt az a 7 perc. Igazából csak beszélgettünk. Nem volt igazán fontos.
 -Gyertek letelt-nyitotta ki Jenny az ajtót. Harry előre engedett így kimentem. Visszaültem a körbe és figyeltem. Jó volt ott bent. Harry egyébként minden közhídelemmel ellentétben nem az a "perverz" srác. Mindenki akit ismerem az hiszi hogy úristen meglát valakit lefektetni és tovább megy...én még talpon vagyok. Sőt...Anna és Jenny is szóval eléggé sokan félre ismerik. Igazából jó fej és mélyen el lehet beszélgetni vele. Időnként nem figyel mit mond...de azokat rendben hozza. Vicces, kedves és udvarias. Álompasi ♥ csak senki se ezt látja benne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése