2013. június 19., szerda

10.rész

10.rész
Hm...

Nati

Nagyon lelkes voltam estefelé,áthívtam Annát beszélgetni és egy lazulósabb éjszakázást tartani amikor a Jenny hívott  minket Skypeon hogy megbeszélte a fiúkkal. Éppen nagyba beszélgettünk amikor Niall sétált át alsógatyában a képben Anna meg egy kisebb sikolyt engedett és monoton ütemben hadarni kezdte hogy:"aztakurvaéletaztakurvaélet" amire szerencsétlen Niall is felfigyelt majd egy "Hello Anna és Nati" éköszönéssel köszönt intett egyet


és tovább ment.Anna kis híján legurult az ágyról
 -Jenny vidd utána..Azonnal!!!!-kiabálta Jenny meg a fiúk felé fordította a kamerát. Anna nagy szemekkel figyelt hogy mi zajlik ott a túloldalon. Szerintem nagyon oda volt.
 -Várjunk honnan tudja Niall a nevem?-kérdezte.
 -Beszéltem vele...mutattam neki rólad képet...csak olyat amin ébredés után vagy nálunk.-nevetett Jenny.
 -Ugye nem?!-kérdezte Anna.
 -Nem dehogy...-mosolygott Jenny. Anna kissé megnyugodott és tovább bambulta a képernyőt majd kinyitott egy csomag gumicukrot és enni kezdte én is néha vettem belőle,nem sokkal később Niall ült le Jenny mellé.
 -Gumicukor?-kérdezte.
 -Igen az.-bólogatott Anna. Niall motyogott valamit amit nem értettünk majd elment.
 -Szerintem hozz neki kaját Anna ha jóban akartok lenni...-mondta Jenny.
 -Hogyne...-nevetett.
 -És akkor mikor megyünk?-kérdezte.
 -Három nap múlva.-mondta Jenny.
 -De az sok...-fintorgott Anna.
 -2 napig itt vagytok...szerintem megéri...-mondta Jenny.
 -Ma mit csináltatok?-kérdeztem.
 -Ma?Még semmi...csak bejöttek a szobámba szétpakolni...-nézett körbe Jenny,majd felállt és csak annyit lehetett hallani hogy Louis majd Zayn végül Harry kiabál egyet.
 -Tudjátok hol kutassatok!-mondta és visszaült.
 -Nem bírsz velük?-nevetett Nati.
 -Gyertek minél előbb...Anna ha a szüleid majd kérdezik hozzám fogsz jönni 2 napra..ö...várost nézni...rendben?-kérdezte Jenny.
 -Rendben.-bólintott Anna. Elköszöntünk Jennytől én mg Annára néztem.
 -3 nap és az enyém lesz...-tombolt az ágyamon.
 -Nahh nyugi...-nevettem.
 -Nyugi??Nati. 3 nap és találkozok Niallel a férjemmel és elvesz feleségül és nem tudom...élünk boldogan.-nevetett.
 -Honnan tudod hogy belemegy?-nevettem.
 -Hidd el bele fog.-mondta komolyan és abbahagyta a nevetést és rám nézett de újra elnevette magát

 -Félek tőled Anna...-nevettem.
 -Jól teszed nem érhet meglepetés...-nevetett és elfeküdt az ágyamon,de nem sokkal később fel is ült.
 -Mit fogunk csinálni?-kérdezte.
 -Valószínűleg ők koncerteznek mi nézzük őket...visszamegyünk hozzájuk és valamit csinálunk...-mondtam.
 -És mit?-kérdezte.
 -Anna...fogalmam sincs...-nevetettem.
 -Szerintem feküdjünk le aludni...-mosolyogtam és eldőltünk az ágyon egymásra és bealudtunk.

2 megjegyzés: