2013. augusztus 2., péntek

15.rész

 15.rész
Mi van...?
Anna

Hogy igazából miért estünk le az ágyról azt nem tudom pontosan megmondani de a többiek teljesen hülyének nézhettek minket...meg csak pár másodperc múlva esett le hogy Niall fekszik rajtam,de ahogy ő is észhez tért lemászott rólam.
 -Minden rendben?-mosolygott.
-Igen persze.-bólintottam és felkeltem,a többiek is már lassan megnyugodtak.
 -Mehetünk?-kérdezte Lou.
 -Hova?-kérdezte Nati.
 -Reggelizni.-válaszolt Nati kérdésére Niall.
 -Jó menjünk.-mondta Jenny.
 -Csak átöltözünk...-mondta Nati és kilökött mindenkit a szobából,átöltöztünk majd kimentünk,a fiúk is átöltöztek de amire mi kész lettünk ők már kint álltak,lefelé mentünk,Niall elém állt háttal.
 -Ugorj a hátamra...-mondta nevetve
 -Meg tudsz tartani?-nevettem és hátrafordult és mosolyogva bólintott.Felugrottam a hátára ő megfogta a lábam majd ment tovább.
 -Ne tapogass.-mondtam nevetve és figyeltem,csak megrázta a fejét és ment tovább. Még amikor beértünk az ebédlőbe akkor se tett le,csak az egyik asztal előtt de ahogy lecsúsztam nem húzta el a kezeit így szépen végigsiklott rajtam a keze. 
 -Köszi...-fintorogtam nevetve,a többiek már válogatni voltak.
 -Megyünk?-kérdezte én bólintottam és elindultunk,igazából én még nem voltam annyira éhes,de Niall halálra szedte a tányérját majd leültünk vissza a többiekhez akik már ettek...Leültünk és enni kezdtünk, Niall a szendvicsét építgette,én meg jól szórakoztam rajta...mondjuk a végeredmény egész jó letr
 -Kész...-fújta ki magát.
 -Hát azért hosszú munka volt...-nevettem.
 -Nem is tudod elhinni.-mosolygott majd beleharapott és a fele kicsúszott hátul én meg nevetni kezdtem.

Nati

A fiúkat néztem,mindenki nyugodtan evett csak Niall nem bírt magával,meg persze a mellette ülő Anna. De ő sose,ahhoz már hozzászoktam.
 -Mi az?-nevetett Anna tovább mikor meglátta hogy őket nézem.
 -Semmi....-mosolyogtam majd lassan befejeztük a kajálást és felmentünk. Jennyre néztem majd együtt Annára,berángattuk a szobába.
 -Niall teljesen oda van érted!-nevettem. 
 -Mi?Ugyan dehogy.-mondta. 
 -Aha persze...nézd már meg komolyan!-nevettem.
 -Deee neeem...csak rohadtul jó barátok vagyunk. Semmi komoly...igen persze jó lenne de akkor is...csak barátok! Ezt értések meg.-nevetett és eldől az ágyon.
 -Ez nem igaz! Annaa te hülye vagy...-nevettem majd ránéztem.

Jenny

Szerintem is tetszett Niallnek Anna...bár annyira nem mutatta ki,de elég sokat kivételezett vele ennyi idő alatt is. Meg aranyosak együtt,csak Anna most hülye és nem adja magát. 
 -Ugyan Anna tényleg,...-nevettem én is.
 -Nem,hagyjatok!-mosolygott és kiment a teraszra. Utána néztem.  
 -És neked mi van Louval?-kérdezte Nati.
 -Neeeem...nem nem nem...-nevettem. 
 -Mesélj inkább Hazzról!-mosolyogtam. 
 -Mit meséljek róla?-kérdezte.
 -Annyira aranyosan próbálja rendbe hozni azt amit csinált..-nevettem. 
 -Jha...kicsinek nevezett...nagyon vicces...-fintorgott. 
 -De nah...tényleg.-mosolyogtam. 
 -Igen tényleg aranyos de biztos van barátnője úgyhogy hagyj...-mondta és inkább csak eldől az ágyon,én felálltam és kimentem,Zaynbe ütköztem vele. 
 -Jenny el tudsz velem jönni?-kérdezte.
 -Ő persze...-mondtam,elindul kifelé,mellette sétáltam. 
-Hova is akarsz menni?-néztem rá. 
-Csak ki levegőzni.-mondta és ki is mentünk,gyalog. Fura hogy a rajongók nem találtak meg,elmentünk a parkba és ott leültünk. Minden olyan nyugodt volt. 
 -Minden rendben?-kérdeztem mert kicsi fura volt,csendes és nyugtalan. 
 -Igen persze csak mostanában sok dolog történt..-mondta. 
 -Na..mesélj.-mondtam és felé fordultam. Mesélt arról hogy a múltkori koncerten le terroristázták,hogy mennyien utálják,kinevetik,hiányzik neki a családja,szeretne valakit aki meghallgatja....meg sok hasonlót. 
 -Jaj Zayn..de erről miért nem beszélsz a fiúkkal?-kérdeztem. 
-Szoktam...de úgy tűnik nem teljesen elég...-mondta és rám nézett,a kezem a kezére raktam,a kezünkre nézett és elmosolyodott. 
-Én meghallgatlak...csak szólj...-mosolyogtam.

1 megjegyzés: