2013. június 25., kedd

12.rész

12.rész

Anna

Csomagjaimmal indultam kifelé a házból, amikor Marci elkapott hogy mégis hova a fenébe megyek.
-Hát mondtam, hogy el megyek.-néztem rá.
-De nem gondoltam, hogy tényleg elmész...Anna, ezt sem gondoltad komolyan, hogy találkozol velük.
-Pont hogy de, teljesen komolyan gondoltam.Majd küldök képeket.-mentem ki és becsaptam magam mögött az ajtót.Lassan gondolkodtam, hogy taxit hívjak, vagy hívjam fel Natit hogy jöjjön értem.Végül nyílt mögöttem az ajtó, és Marci jött ki kezében a kocsi kulccsal.Elvette csomagom, és berakta a kocsiba, majd mondta hogy szálljak be a kocsiba.Beültem, és elindultunk. Kb félóra alatt oda értünk a reptérre, Nati már ott volt a szüleivel.Bementünk, és becsekkoltunk.Elköszönt a szüleitől, én meg Marcitól.Leültünk a várakozóba (nem jut eszembe annak a szarnak a neve xd) és vártunk.Lassan háromnegyed órája ültünk ott, amikor a bemondó megszólalt hogy a Németországba tartó gép egy órát késni fog...Én ott majdnem mindenki agyon vertem, Nati meg magában dühöngött.Elmentünk venni kávét, meg ettünk valamit.Lassan megérkezett a gépünk, én meg majdnem agyon vertem a pilótát, amikor fel szálltunk.Le ültünk a helyünkre, én ültem az ablak mellé.A gép felszállt, és rohadt gyorsan oda akartam érni.Jenny üzent nekünk, hogy nem ő fog értünk jönni, hanem valakit küld, és reméli hogy örülni fogunk neki, mert aki jön értünk, az szívesen teszi.
-Anna, szerinted ki jön?-kérdezte Nati.
-Fogalmam sincs, de Paul-ra tippelek.-néztem rá.
-Jaj ugyan már, neki sok dolga van.-válaszolta.
-Szerintem most pont nincs, mert a fiúk is a hotelban döglenek.-mondtam neki.
-Ki tudja...-mondta és hátradőlt a székben.Én bealudtam, és már csak akkor keltem fel, amikor Nati felrázott hogy "mindjárt le szállunk".Lassan összeszedtem magam, és az ablakon kezdtem nézelődni.Amikor a leszálló pálya felé értünk, láttam egy kisebb tömeget a reptér előtt.
-Mit kereshetnek itt?-tettem fel az ironikus kérdést, amire Nati válaszolt.
-Fogalmam sincs.
A gép lassan leszállt, és mi is leszálltunk.Besétáltunk a reptérre, és megkerestük a csomagjainkat.Leültünk, és vártunk, mivel nem tudtuk hogy ki jön értünk.Egyszer csak egy 177 cm körüli piros fullcape sapis supra-s srác állt meg előttünk.Nem nagyon láttam az arcát, de ha a megérzéseim nem csaltak, akkor csak Niall lehetett.
-Sziasztok.-nézett fel a sapkája alól, és akkor megláttam a két szép tengerkék szemét.Vissza kellett fangirl-énem, ami elég nehéz volt, hogy ilyen közel állt hozzám.
-Gyertek velem, megmutatom merre van kocsi.-indult meg előre, mi meg követtük.Lassan az egyik hátsó ajtón kiment, ezzel kicselezve a fanokat.Beraktuk a cuccokat a kocsiba, és elindultunk.Én ültem elöl, Niall mellett.Nati pedig hátul.Még mielőtt beszálltunk mondtam neki magyarul, hogy meg ne próbáljon előre ülni.
-Hoztál Haribot?-fordult felém Niall, mikor megálltunk a piros lámpánál.Előhúztam a táskámból egy kis zacskót.
-Kérsz?-nyújtottam felé, mire elvette az egész zacskót.Én meg furán néztem rá.Lassan zöldre váltott a lámpa, mire a zacskót bedobta az ölébe, és elkezdett vezetni.A zacskóra néztem, majd Niallre.
-Vedd el ha akarod.-mondta mosolyogva, de nem nézett rám csak az utat figyelte.
-Maradjon csak nálad.-válaszoltam
-Nálam van még elég-mondtam.Útközben néha kivett a zacskóból egy-egy darabot, és megette.Én utat figyeltem.Megálltunk a Starbucks előtt, én meg Niallre néztem.
-Vigyünk a fiúknak valamit inni.-mondta, és kiszállt a kocsiból.
-Mit kértek?-kérdezte Niall.
-Én X-tra CoffeeCaramellFrappucino-t.-mondtam.Nati nem kért semmit sem.Vettünk a fiúknak is.Niall megvette nekem, megköszöntem neki, és visszaszálltunk a kocsiba, majd elmentünk a hotelbe.
-Megérkeztünk.-mondta Niall és leparkolt.Elég sok rajongó volt, ezért hátul kellett bemennünk.Fel mentünk a legfelső emeletre, és ott a 855. szobába.Mindenki ott volt, Jenny pedig Nati nyakába ugrott.Az összes fiú egyszerre köszönt nekünk, nekem meg egy álmom vált valóra.


1 megjegyzés: